Logo
  • प्रमुख समाचार
  • समाचार
  • अर्थ
  • मनोरञ्जन
  • विचार
  • अन्तरबार्ता
  • लेख
  • स्वास्थ चर्चा
  • सुचना प्रविधि
  • नीति तथा कार्यक्रम
  • पुस्तक समिक्ष्या
  • मनको चौतारी
  • राजनीति
  • राशिफल
  • समसामहिक
  • सम्पादकीय
  • साताको कविता
  • साहित्य
© २०७९ प्रभातफेरी अनलाइन Designed by: GOJI Solution
Logo
२०७९ चैत्र ११, शनिबार
आजको ई-पेपर
  • गृहपृष्ट
  • प्रमुख समाचार
  • समाचार
  • अर्थ
  • मनोरञ्जन
  • विचार
  • अन्तरबार्ता
  • लेख
  • स्वास्थ चर्चा
  • सूचना प्रविधि
  • नीति तथा कार्यक्रम
  • खोज

खोजी गर्नुहोस

छनोट

यहाँ खालि कोठा भित्र प्रीतिमा लेखेको अक्षर लगाउनुहोस् |

प्रीतिबाट युनिकोडमा कन्भर्ट गरेको

  • युनिकोड
  • स्थानीय

कविताका प्रकाशपुञ्जः भूपि शेरचन

प्रभातफेरी अनलाइन ३७ पटक पढिएको प्रकाशित मिति: २०७९ पौष १२, मंगलबार (२ महिना अघि)
कविताका प्रकाशपुञ्जः भूपि शेरचन

मोहन दुवाल, साहित्यकार
तथा जनमतका प्रधानसम्पादक

करोडपति पिताका भाग्यमानी छोराका रुपमा जन्म पाएका भूपेन्द्रमान शेरचन सर्वहाराहरुका मर्म–मर्ममा आफूलाई समाहित तुल्याउँदै आफ्नो युवाकालभरि मान्छेकै जीवन–दृष्टि के हो र कस्तो बनाउनुपर्छ भन्ने सङ्घर्षमा लागिपरिरहे । जीवन–सङ्घर्षमा लाग्दालाग्दै पछि कविताकै वशमा परेर भाग्यमानी र भूपेन्द्रमानबाट कवि भूपि शेरचन बनेका यिनी कविले घुम्ने मेचमाथि अन्धो मान्छेहरु बस्ने परिपाटी र साम्राज्यका विरुद्धमा नै तिखो कलम चलाएर आफूलाई सफल कविका रुपमा प्रतिष्ठापित गरेर गए । कवि भूपि कविताका हरफहरुमा जीवन्त छन्; त्यसैले त सबैका प्रिय कवि बनेर गएका छन् । यिनका कविताका पङ्क्तिहरुमा सत्यता मात्र प्रकट भएका छैनन्, साँच्चै भन्ने हो भने समय–सन्दर्भका सुरिला आवाजहरु सुन्दर कविताहरु भएर सम्प्रेषित भइदिएका छन् । यिनले व्यक्त गरेर गएका अभिव्यक्तिहरु छेक्न, टुटाउन र दिग्भ्रमित तुल्याउन गाह्रो छ । भूपिका कविताका मर्महरु जो सत्तामा छैनन् तर सत्ता भोगिरहेका छन् का व्यथाभित्र लुकिरहेका कथाका प्रसङ्गहरु हुन् । आजपर्यन्त पनि भूपि कवि ज्यूँदै रहेको जस्तो आभास हुनुका कारणहरुमा उनले पोखेका जीवन्त पीडाभित्रका काव्यात्मक अनुभूतिहरु नै हुन् ।


सर्वहारालाई मन पराएर सर्वहारा नाम झुन्ड्याएका तर सधैं झुन्ड्याउन नसकेका भूपेन्द्रमानको संवेदनशीलता कवितामा झुल्यो र त कवि भूपि बन्यो । वि.सं. १९९२ पुस महिनामा मुस्ताङ जिल्लाको थाक, टुकुचेको सम्पन्न थकाली परिवारमा सुब्बा हितमान र माता महातारी शेरचनका सुपुत्र भई उनी जन्मेका हुन् । अध्ययनकै क्रममा बनारसमा छँदा नै साथी–सँगातीकै सङ्गतमा परेर माक्र्सवाद मन पराएका यिनी कविले बनारसबाट स्नातकसम्म उत्तीर्ण गरेरका हुन् । यिनले थोरै लेखे तर सटीक र सुन्दर लेखे । सर्वप्रथम वि.सं. २०१० सालमा नै परिवर्तन नाटक लिएर देखापरेका यिनले पछि २०११ सालमा नयाँ झ्याउरे र २०१५ सालमा निर्झर कवितासङ्ग्रहहरु लिएर साहित्यिक क्षेत्रमा देखापरेका हुन् । यसताका यिनी राजनीति रङ्मञ्चका पात्र हुुनुका कारणले यस अवधिमा लेखिएका उनका कविताहरुमा नारामय कविताहरु प्रकाशनमा आउनु आश्चर्य मानिँंदैन । पछि वि.सं. २०२५ सालमा मात्र चर्चित कवितासङ्ग्रह घुम्ने मेचमाथि अन्धो मान्छे प्रकाशित भयो ।
भूपिको कवि–गरिमा र भूपि कविको छवि प्रकाशमा ल्याउन सफल उक्त कवितासङ्ग्रहले भूपिलाई राष्ट्रमा चिनायो मात्र होइन, प्रतिष्ठित कविका रुपमा स्थापित तुल्यायो । कविका भौतिक देहको अन्त्य वि.सं. २०४६ जेठ १ गते भएको हो । कवि भूपिको अन्त्यपछि केही वर्षअघि शिव रेग्मीको सम्पादनमा भूपिका कविता साझा प्रकाशनबाट प्रकाशित भयो । कवितामा मानवीय मर्म पोख्न सिपालु कवि भूपि शेरचनका कविताहरु कहिल्यै पनि पुराना र बासीजस्ता देखिएनन् । २०४१ सालमा सर्वप्रथम गरिमामा प्रकाशित सर्पको खोजीमा कविताका हरफहरु अहिलेकै सन्दर्भमा पनि समसामयिक नै छन् । उदाहरणका लागि हेरौं ः
काठमाडौं । अझ भनौं
यो सिङ्गो देश नै । दिन
परदिन । कालो–नीलो हुँदै गैरहेको छ
सर्पदंशिता मान्छेझैं ।
यो सुन्दर देशलाई बारम्वार डसिरहेछ
डसिरहेछ । डसिरहेछ
महाकवि देवकोटापछि सबभन्दा लोकप्रिय कविका रुपमा प्रख्यात कवि भूपि शेरचनका कविताहरु सरल हुनाका साथै बौद्धिक छन्, त्यसैले त सबै–सबैजसोले मन पराइदिएका छन् । कविता–बिम््बमा, कविता–शैलीमा, कविता–भाषामा, कविता–प्रतीकमा, कविता–मानवीय दर्शनमा व्याप्त गर्न सक्षम कवि भूपि शेरचन आधुनिक काव्य–जगत्का जाज्वल्यमान प्रकाश–पुञ्ज हुन् । कविताको प्रवृत्तिबारे पनि यिनको दृष्टि सान्दर्भिक र उच्चकोटीको छ । एक ठाउँमा यिनी कविले कविताकै सन्दर्भमा यसरी चर्चा गरेका छन् –“देशमा बढ्दै गइरहेका शिक्षित निम्नमध्यमवर्गीय युवाहरुको बेरोजगारी, निरन्तर बढ्दै गइरहेको महँगी, व्यापक भ्रष्टाचार र तस्करी, सम्पन्न वर्गहरुबाट आफ्नो सम्पन्नताको अश्लील प्रदर्शन तथा धनी र गरिबको बीचको खाडल पुरिनुको साटो झन्झन् गहिरिँदै जानु इत्यादिबाट वर्तमान पुस्ताको संवेदनशील युवावर्गको मस्तिष्क खलबलिएको छ । मेरो विचारमा आजको कविताको मूल प्रवृत्ति उपर्युक्त वातावरणजन्य आक्रोश र नैराश्यबाट प्रभावित छ र आजको कविताको विकास पनि त्यही आक्रोश र नैराश्यतालाई अभिव्यक्त गर्ने एउटा सशक्त माध्यम हुन गएको छ ।” यिनको यस खालको कविताबारेको मान्यता नै कविका लागि कविताको सशक्त माध्यम हुन गएको देखिन्छ । तीव्र सामाजिक चेतना–व्याप्त कविताहरुका सर्जक–कवि भूपिका कविताहरु समकालीन कविताहरुमा सर्वव्यापकताप्राप्त सुन्दर कविताहरुकै कोटीमा राख्न सकिने खालका कविताका पङ्क्तिहरु हुन् ।
१८ वर्षको उमेरमा नै कविता लेख्न थालेका यिनी कवि पाँच वर्षका हुँदा नै आमाको निधन भएको हो । किशोरावस्थामै उग्र–साम्यवादी छात्र कार्यकर्ताका रुपमा सक्रिय रहेका यिनी पछि कम्युनिस्ट बने र सर्वहारा उपनाम झुन्ड्याएर आफ्नो जीवनपथमा देखापरे । सम्पन्न थकाली परिवारमा जन्मेका यिनी कम्युनिस्ट भएकाले उक्त परिवारमा भुइँचालो आएको जस्तो प्रतीत भयो र निकै कष्टसाथ जीवन–पथमा चहार्दा–चहार्दै पछि केही क्षण झ्यालखानामा पनि परेका यिनी कविले पछि केही वर्षपछि साढे दुई वर्षसम्म बिरामी भै स्वदेशमा र भारतमा उपचार गराए । त्यसपछिको जीवनक्रमवारे यिनले यस्तो भावना पोखेका छन् –“रोग निको भयो, साथमा अर्को महारोग–साम्यवादबाट पनि मुक्ति पाएँ । लामो बिरामी अवस्थाको एउटा लाभपक्ष गम्भीर रुपमा चिन्तन, मनन र आत्मविश्लेषण गर्ने समय पाउनु हो । जब महारोगबाट मुक्त भएँ, तब अस्पतालको लुगा लगाउनुको कुनै अर्थ भएन । हाल म पूर्णरुपले सन्तुष्ट छु ।” (गरिमा, पूर्णाङ्क १८)
पछि ने.रा.प्र.प्र.मा प्राज्ञसम्म हुन पाएका कवि भूपिले कविता, प्राज्ञ पत्रिकाको पनि सम्पादन गरेका छन् । वि.सं. २०२६ सालमा घुम्ने मेचमाथि अन्धो मान्छे काव्यकृतिका लागि साझा पुरस्कार पाएका यिनी कविले भारत र सोभियत सङ्घको भ्रमण गर्न पाएका छन् । मनपर्ने नेपाली पुस्तकहरुमा मुनामदन र समकालीन कविहरुमा वैरागी काइँला मन परेको भन्न रुचाउने यिनी कविका लागि आफूले लेखेका कविताहरुमा हामी सर्वाेत्तम कविताका रुपमा मन पराउने गर्छन् ।
कवि भूपिका प्रत्येकजसो कवितामा नयाँ खालका तर्क र विचार प्रभावित छन् । उदाहरणका रुपमा तलका कविताका हरफहरुले भूपिको तार्किकता कस्तो खालको छ, प्रष्ट बुझाउँछ ः
मैले पिएकोमा रिसाएका साथीहरु
पिएर त हेर, पिउन झन् गाह्रो छ ।
मरेर जाने सहिदहरु,
जिएर त हेर, जिउन झन् गाह्रो छ ।
मलाई भूपिका कविताहरुले नै कवि बन्नका लागि थप सहारा थपिदिएको हो । भूपिका कविताहरु पढेपछि मलाई लाग्यो कविहरु भनेका सामाजिक चेतनाले व्याप्त सबभन्दा चेतनशील वर्ग पो रहेछन् । भूपिका कविताहरुले नै मलाई सुन्दर कविता र सुन्दर कविताको रेखाङ्कन गर्न सिकायो । त्यसैले पनि मलाई भूपि कवि मन प¥यो र कवितामार्फत् नै कविलाई मैले मेरो मनमा राख्न खोजें । आधुनिक काव्य–विधालाई जनमानसमा प्रचार–प्रसार गर्न सफल कवि, बिम्ब र शैलीविधानमा नयाँ–नयाँ प्रयोग गर्न सक्षम कवि, सामाजिक बिम्बलाई कविता–अनुभूतिमा अभिव्यक्ति गर्न सिपालु कवि, सरल भाषामा सुन्दर शब्द र मीठो प्रतीकमा कविता कोर्न सवल कवि भूपि शेरचन भीमदर्शन रोक्काका कविताहरु सुनेर र उनैसँग मायाप्रीति गाँसेर, शङ्कर लामिछानेका जीवन–प्रसङ्गहरु गुनेर र साहित्यिक मर्मका निबन्धका हरफहरु सुनेर, पारिजातका साहित्यिक बिम्ब–विधानमा प्रसङ्गहरु थपेर सफल कवि बनेर गएका छन् ।
सङ्क्षेपमा भन्नुपर्दा भन्न सकिन्छ भूपिका कवितामा भाषामा सरलता, भावमा सघनता, अभिव्यक्तिमा तीक्ष्णताको मार्मिकता पाइन्छ । काव्यात्मक बिम्ब र प्रतीक समाज र देशकै परिवेशबाट टिप्न दक्ष कवि भूपि शेरचन जनताको ओठ, जिब्रोमा व्याप्त भएका र मनभित्र कुँडिएका सफल कवि नै हुन् । कविता लेखेर जनता जगाउने कवि भूपि शेरचन अन्तरयामी कवि मात्र होइनन् उनी सधैंका लागि हरियाली दिन सक्षम जनमनका मझ्ेरीमा झुलेका कवि पनि हुन् । मेरो चोकमा व्याप्त रहेका देवता र मानिसरुपी नेता र जनताको दशा कस्तो छ ? कवितामा यसरी अनूभूति पोख्ने गर्छन् ः
यो मेरो चोकमा
देवताले बनाएको मानिस र
मानिसले बनाएको देवता
यी दुवैथरीको निवास छ ।
तर यहाँ यी दुवैथरी उदास छन्
किनकि तिनलाई यहाँ
रात–रातभरि उपियाँले टोक्छ
दिन–दिनभरि रुपियाँले टोक्छ ।
र देवता उदास छन्
किनकि तिनलाई यहाँ
न कसैले पुज्छ, न कसैले ढोग्छ
त्यसैले यो चोकमा
देवता र मानिसले
एक–अर्काेलाई धिक्कार्दै
एकसाथ पुर्पुरो ठोक्छन् ।
यो हल्लैहल्लाको देश हो, यहाँ यस्तै बाँच्छन् देवता र मानिसहरु । त्यसैले उनी देशको सङ्कीर्णतामा व्यङ्ग्य पोख्दै लेख्ने गर्छन् ः
कानमा इयरफोन लगाउनुपर्ने बहिराहरु
जहाँ सङ्गीत प्रतियोगिताको जज हुन्छ
र त्यस्तै आत्मामा पत्थर परेकाहरु
काव्यका निर्णायक मानिन्छन्,
काठका खुट्टाहरु जहाँ रेसमा विजेता हुन्छन्
र जहाँ प्लास्टर गरिएका हातहरुमा
सुरक्षाको सङ्गीन थमाइन्छ ।
यसरी नै प्रत्येकजसो कवितामा सत्य मर्मभित्र रेखाङ्कित प्रसङ्गहरु खोप्न खोज्ने कवि भएकै कारणले भूपिलाई सत्यता प्रकट गर्न सक्षम कवि हुन् भनेर भन्न सकिन्छ । मलाई पनि लाग्छ; भूपि कवि कवितामा सत्यता प्रकट गर्न सक्षम छन् । त्यसैले त उनी कविमा पनि सबल कवि भएका छन् ।

तपाइंलाई यो खबर पढेर कस्तो लाग्यो? मन पर्यो
मन पर्योखुशीअचम्मउत्साहितदुखीआक्रोशित
प्रतिक्रिया दिनुहोस
लेख सम्बन्धि थप
  • “वीरे ज्योज्योले बचाएको दिन”

    “वीरे ज्योज्योले बचाएको दिन”

  • गुदीविहीन रिटले हल्लाएको देश !!!

    गुदीविहीन रिटले हल्लाएको देश !!!

  • विवाह ः एक सामाजिक संस्था !

    विवाह ः एक सामाजिक संस्था !

  • गजल के हो ? र कसरी लेख्न सकिन्छ ?

    गजल के हो ? र कसरी लेख्न सकिन्छ ?

  • प्रभातफेरी ई-पेपरथप

    २०७९ चैत ८ गते

    २०७९ चैत ८ गते
    थप मितिका ई-पेपरहरु यहाँ भित्र
    ताजा अपडेट
    Post Thumbnail

    टुक्का साहित्य

    टुक्का कविता

    टुक्का कविता

    अर्थान्तर

    अर्थान्तर

    मुक्तक

    मुक्तक

    प्रभातफेरी साप्ताहिकद्वारा प्रकाशित

    प्रभातफेरी डट कम

    बनेपा नपा-५,राजदास मार्ग

    [email protected]

    ९७५१०२८४५०,९८४१४२८४५०

    उद्योग दर्ता नम्बर ९६७९/०७६/०७७

    जी.प्र.का. काभ्रे दर्ता नम्बर: २१/६१/६२

    सूचना विभाग दर्ता नम्बर: ८२०/०७४-७५

    हाम्रो टीम

    संचालक : प्रल्हाद शर्मा हुमागाईं
    सम्पर्क: ९८५११२८४५०
    प्रबन्धक : ईश्वरी राजकुमार मैनाली
    सम्पर्क: ९८५११६८४५६
    सम्पादक : राज्यलक्ष्मी श्रेष्ठ
    सम्पर्क: ९८४१४२९९६५
    समाचारदाता : बिपशना शाक्य
    सम्पर्क: ९८४३७२९१७५

    साईट मेनु

    • सम्पादकीय
    • फुर्सदमा
    • हाम्रो बारे
    • ई-पेपर
    • स्थानीय
    • समाचार
    • लेख
    • साहित्य
    • विचार
    • साताको कविता
    • प्राईभेसी पोलिसी
    • शर्त तथा नियमहरु
    © २०७९ प्रभातफेरी अनलाइन Designed by: GOJI Solution
    0